Vårruset...

Ikväll har vi haft gemenskap med jobbet...
Vi har sprungit Vårruset!
Så duktiga vi var!
Synd vara att vädert va så tråkigt att man inte kunde sitta kvar ute.
Vart så kallt plus att det börja regna när man lagom kom i mål!
Men det gick bra jag och Ann-Katrin höll ihop.
Nu känner man sig lite duktig idag!
Blir upp tidigt imorn har frukosten.. ska bli skönt att få göra lite annat och även sluta tidigt.
Sen blir det gymmet och jag hopaps jossan har tid att följa med.*hoppas hoppas*

Sen är det ju helg... hmm... jag undrar vad som kommer hända i helgen?
Känns som alla jobbar...:(
Kanske blir att va lite ute hos brorsan.
Lite sugen på att dra ut till landet med grabbarna.
Men vi får se vad som händer helt enkelt

På lördag blir det knäppingsborg! Det ska bli kul!
Det är ju strömmingstävling där så jag lova chefen att jag skulle åka förbi där och pynta upp vårat bord lite.
Så får vi se!
Ni måste åka dit och rösta fram Norrköpingsbästa strömming!
Man betalar 50 kr och får smakprov fårn alla olika ställen (13 tror jag).
Sen ska man rösta på den man tycker är godast!
Åt dit med er! Det är mysigt på Knäppingsborg!

På måndag är det dags!
Då blir det premiären på smultronstället!
Ser fram emot det, komer bli riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0