Fortfarande lugnt!

Dagen har vart jättelugn.
Var hos hos morfar och Birgitta några timmar.
Visatt och fika lite och sen vart det mat oxå.
Gryta hade Birgitta gjort,mums så gott det va!
Cykeln hade morfar gjort iordning och putsat på!
Så fin så knappt använd,en svart cresent, gammal dammodell!
Tack så mycke!:) Blev så glad!

Sen cykla jag hem genom sörping till mamopap.
lämna cykeln där för jag kunde inte ta med den in till stan med min bil.

Åkte förbi brorsan en sväng på väg till stan.
Kristin hade inte kommit hem än från kursen.
Så han höll på och städa och göra fint hemma.
Och grabbarna satt och kolla på tv innan det var dags att krypa ner för kvällen.
Madde ringde när jag va där, hon hade precis slutat och ville jag skulle komma och fika.
Så jag åkte hem och hämta vattenpipan, så nu sitter jag här hemma hos madde.
Mysigt det va flera dagar sen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0