Mysigt igår!

För första gången så var det ingen stressig julafton.
Jag, vi var på flera ställen och det va en lugn dag!
Kors i taket med tanke på hur julen brukar se ut... :)
Fick så fina julklappar!
Tack allihop! Jag blev verkligen jätteglad!

Nu ska jag göra mej lite fin, pigg och glad så sja ahf åka och hämta pappa för att åka till farmor.
Det är ju hennes födelsedag idag!
Så då blir det att träffa nästan hela släkten, det brukar bli så roligt då.
det är ju så sällan man träffa alla på en gång.
Det är då alla kommer fram och nyper en i kinden och säger va stor du har blivit...
fast nu när ana vuxit till sig så blir det nog snarare... åhh va du lagt ut eller har du nått jobb nu... :)
Tiderna har förändras.. jag är ju inte minst längre.
Kusinerna har ju fått barn så det är ju 4 vildingar under mej.
Så man kan säga att konkurensen är numera hård:)

Årets julkapp fick jag av Micke, jag vart tokglad!
Det enda som jag verkligen verkligen VERKLIGEN önskat mej!
Backyard Babies 20-års jubilerar med sin nya box.
"Them XX Billion Dollar Babies"




Även en P!NK DVD :)


Och en bok jag ser fram emot att läsa...
Live to win - Andreas Carlsson

Och lite annat smått och gott!:)
Näe nu skitar jag på farmor...
Hoppas ni alla haft en fin julafton och god fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0