Älskade mamma!

Så förvirrad du kan vara ibland!
Igår kväll ringde hon, MIA.... jag hittar inte min bilnyckel jag kommer inte hem!
Jag smålog lite för jag hörde att det va ingen ide att garva.
Men sen vart hos tyst och börja skratta själv!
Så då gick det bra!
Förvirrad som hon är i bland!
100 saker i huvet hela tiden coh överallt jämt.
Då blir det så ibland! Lille Mamsen :)

Så jag fick åka till sörping och hämta extra nyckel och bege med mot Sillekrog
va gör man inte för sin mamma!
Så tog med lite bra musik och börja rulla mot Sille.
men när jag nästan kommit till nyköping så ringde hon.
jag hitta dom på en pall under kassan de måste åkt ur jackan!
hmm kan du vända? klart jag kan sa jag och så garva vi.
Som om vi kunde göra annat!
Så igår kväll så vart det en liten roadtripp även om det inte vart så långt...
Förvirrade mamsen!
Det är ju tur att man kan skratta åt alla tokigheter!

Näe nu ska jag iväg till Linda som ska ta hand om min rygg och nacke!
Jag hoppas på underverk!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Varför är jag inte förvånad :)) Ha det så bra, kram

2009-12-28 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0