V.. V.. W..

Vin, Vattenpipa och Winnerbäck på min balkong ikväll med sällskap av Madde!
Va länge sen vi sågs nu och det va mysigt!
Vi har tagit ett glas vin och babblat lite och bara softat och lyssnat på Winnerbäck.
Vattenpipan hann vi inte så mycke med... för den gick sönder!
Jag fattar inte detta är den andra som går sönder.
Den förra gick sönder av en olyckshändelse men den här gången.
Då va jag bara klantig och tänkte inte längre än näsan räckte. Om äns så långt?!
Så nu blir det till att köpa en ny! Eller kanske ska önska mej en i födelsedags present?...
Hmm det kanske vore nått!

Hur som helst så har det vart jättemysigt!
Och Madde va gullig och gjorde mej fin om naglarna. Hon som är duktig på sånt!
S¨å fransk manikyr och sen även massa fina stenar så jga kan va fin imorn när det är lördag.
vadå lördag tänker ni, men lördag är ju alltid lördag!
Det är ju d¨å impulssaker kan hända! man ska alltid va förberedd på lördagar!

Har även börjat gå in mina skor jga ska ha på bröllopet.
Och herregud vilken pers.... nej då det av inte så fraligt som jag trodde men det kommer bli en lång dag.
Så ett par annat par är ju helt självklart givet!

Just det på tal om bröllopet, så måste jag försöka att hinna prov göra en glameliros och se hur mycke jag kommer ihåg och ur bra det bli. det va ju ett tag sen som man gjorde sånt!
Så det blir till att öva i veckan på det!

På söndag så blir det nog en sväng på stan om Danne inte får åka hem coh panikjobba som det kan bli ibland.
Han ville gå ett varv och kolla lite så vi får väll se vad som händer!
Jag är nog lite redo för det... jag fick ju äntligen mina efetrlängtade skattepengar den här veckan!
Åhh va glad jag blev de va verkligen efterlängtade ni efter semesterresan till Gbg.



Jag har ju inte lagt upp bilder sen jag hade tjejerna här och åt tacos!
När jag hade bullat upp i köket!


Och även fin servetterna var framme...



När jag var i boxholms senast elelr den gången som jag och Fia stanna där på vägen hem så var jag tvungen att visa Ingers blommor för henne. min favorit affär, jag bli ju helt salig när jag går i den.

Jag köpte då de här små söta kompisarna!


Jag vart kär direkt!



vilka små quitiepajer!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0